Monday, February 7, 2011

Cuti CNY.

Minggu cuti CNY ni...sebenarnya saya menghabiskan bnyk masa di rumah kakak..Berulang-alik di rumahnya kerana membantu membuat persiapan majlis perkahwinan anaknya...


demi kakak, saya mahu melihat dia senyum gembira dpt menantu  ...oleh itu,saya ingin mengongsikan kepenatan bersama2 seisi keluarga.. biarlah ringan sama dijinjing..berat sama dipikul.. huhu....baik hati ..




kata kakak.. memikirkan majlis tu pun dah penat, inikan pula mengadakannya..... 


wlupun tinggal di bandar ini kebnykkan katering jee......


alhamdulillah semuanya dah selamat pd Hari Ahad yg lalu dan saya pun dah tak ada  cuti lagi dah.....hari ni dah start kerja..fokus kat kerja pula..


namun sempat ngintai  pic yg di bawah.....


Yg biru2 tu hantaran dari pihak lelaki, Yg merah2 hantaran dari pihak perempuan...




di rumah pengantin perempuan..

di rumah kakak (pengantin lelaki)..
menunggu makan berdamai...

lauk pauk meja pengantin..




saya pun teruja juga mengambil gambar2 ni..
bagi rakan2 yg tak brapa larat nak tengok, jeling jelah ye..

17 comments:

cikceriacorner said...

wow..cantiknye..

wow..enaknye makanan itu..

heheh..bile la saya nak mcm ni ye..ehhehe

sal said...

CIKCERIA..
InsyALLAH didoakan agar cepat sampai jodoh..ameen

Rinna said...

Selamat pengantin baru..pada anak buah Sal yer.. Cantik tema warna biru sweet jerk..

sal said...

assalamualaikum RINNA..
Mekasih Rinna....perasan, macam sya pulak terima menantu..huhu..

kak Erna said...

as salam sal..yang tak tahan tu..tengok lauk2 untuk pengantin tu.

ainnoraini said...

sukenye caler biru....cantik

sedapnye ayam tu...

nak ucapkan selamat pengantin baru pd anak saudara tu...semoga berkekalan hingga je anak cucu...aminnn

suri solehah said...

salam..tema biru..cantik..baru malam dapat jalan2 dah tengok ayam tiba2 rasa lapar..harus pergi makan jap lagi...

kasihredha said...

selamat pengantin baru buat anak sedara akak...semoga bahagia .

Cik Ina minat Do do Cheng said...

dah lama tak merembat makananan makan adap adap pengantin.sedap je, akak tengok tu.warna biru tu cantikkan sal, jarang orang buat warna biru, kalau cam tu kena plak.

sal said...

Assalamualaikum KAK ERNA..
Dalam sibuk2 jdi penyambut tetamu masa tuh, sempat juga merasa lauk pengantin..org masakkan,..sedap je..,

sal said...

Assalamualaikum NORAINI..
biru..lambang cinta..ewah..makciknya lebih2 pulak..syukur semuanya dah selamat..moga bahagia selalu

sal said...

Assalamualaikum SURI SOLEHAH..

kita pun sedang lapar ni...jab lagi cari mknan kat dapur...

sal said...

Assalamualaikum KASIHREDHA..
Trima kasih..
berdoa moga mereka bahagia..ameen

sal said...

Assalamualaikum CIK INA..
Sesekali bertema biru....
dan sekarang,
syukran kerana dah selamat dah.....

Norhafiza said...

wah, meriah jugak la ye kakSal...mmm No dh brp lama tak balik time anak sedare kawen huhuhu...

anie,Nagoya said...

moga bahagia hngga akhir hayat.kita doakan moga cepat dpt cahaya mata.

sal said...

ANIE..
trima kasih krn mendoakan..(bgi pihak)

Post a Comment