Tuesday, December 14, 2010

Riadah

Riadah merangkumi banyak aktiviti..Asalkan ia melapangkan fikiran ia tergulung dalam aktiviti riadah. Bersenam merupakan salah satu aktiviti riadah..tapi  berjalan-jalan juga merupakan aktiviti tersebut..

Agak lama tidak berjalan-jalan.

Setelah mencari ruang yang sesuai, kami pun mengambil sedikit waktu untuk riadah. Riadah kami adalah  menyebukkan diri dgn barjalan-jalan dan santai..

Aktiviti riadah di kala cuti bukan sahaja dapat menyegarkan minda, kesihatan tetapi juga dapat merapatkan hubungan kekeluargaan.

Ke  Thistle ........

Pintu masuk


 Melihat kehijauan daun  memberikan kedamaian ..
Duduk sebentar di sini membaca surat khabar di waktu pagi..
menghirup udara segar..

Hotel ini mengadap laut dan nampak seberang tambak singapura....

 Bebudak sedang berenang..
Berenang dapat menguatkan otot-otot badan

Panorama pagi....
lebih tenang dan sejuk.

17 comments:

kakcik said...

Cantik tempat ini.. :)

kak Erna said...

salam sal..cantiknya tempat ni..dimana sal..

mamawana said...

waduh waduh.......enak dan cantik sekali tempat ini.

sal said...

as-salam kakcik..
tempat ni memang cantik dan selesa

sal said...

kakcik..
tapi food tak berapa kena dgn teste kita..

sal said...

assalamualaikum Erna

tempat ni di Thistle J.Bahru

sal said...

Erna..
kalau nak tau tentang hotel ni..search google kat THISTLE J.BAHRU..bnyk information tentangnya

sal said...

Assalamualaikum mamawana..

emm..ok lah gak.. kawan2 santai kat kawasan reakriasi kita lak santai di kawasan bandar..huhu

sal said...

mamawana..

tempat mamawana pegi tu pun cantik..enjoy bawak anak2..

Zaitun said...

Salam kenal

Cantik tempatnya.

InsyaAllah bulan Jun menantu kak Zai balik boleh ajak kesini.

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Nampak dalam gambar, dah boleh menenangkan jiwa.Apalagi Sal di sana.Semoga berbahagia dan tenang ngan keluarga menghabiskan cuti persekolahan yg panjang ni.salam ziarah.

sal said...

assalamaualaikum zaiton
selamat datang ke J.Bahru..
Moga ceria2 selalu

sal said...

assalamualaikum cik Ina
Terima kasih cik Ina kerana sudi singgah-singgah..
Blog dah macam rumah untuk kita ziarahi apabila kelapangan..amhamdulillah

cikceriacorner said...

salam ziarah akak..sy datang..hehehe..bestnye kat sana..dapat merehatkan diri..hehhehe

sal said...

assalamualaikum cikceriacorner..
biasa-biasa jee..tempat awak pun bes gak, kenyang selalu..

YUL said...

thistel jb erk? meh la singgah kat hotel pat sy keje pula, ehehe, kat amansari sri alam. baru bukak

sal said...

assalamualaikum yul...
terima kasih...insyAllah..

Post a Comment