Sunday, January 9, 2011

walimatulUrus..

Dalam sibuk2 di minggu ni, 
tak melepaskan peluang 
untuk ke majlis tersebut..

Minggu ni, alhamdulillah
kenyang makan nasi kenduri.

Sempat snap gambar2 bebunga yg terdapat di majlis ini..

datang ke sini waktu pagi
masih lengang..dpt snap.

...................

makan lagi..
lauk yg di bawah
majlis yg satu lagi..
mINGGU NI murah rezki pasal bab makan..

Setelah pulang dari majlis tersebut, terus balik kampung
di kampung..
makan lagi..
syukran dan alhamdulillah..

26 comments:

Kak Rosaliza said...

Salam |Cikgu Sal, oh begitu rupanya transisi..ank saya ada darjah 1 tahun ni..dia kata cikgu bagi A pada dia, ada satu bukukan transisi ni. Tq cikgu sal info yg berguna ini

sal said...

ASSAlamualaikum...
Sebenarnya Kak sal tersalah pos..transisi tu sepatutnya masuk ke entry Blog Mutiara Rini2, tapi terpegi ke salsuria..sebagai ganti terpaksa masukkan foto majlis kahwin..
..wah anak di tahun satu ..tentu anak ok je dan tak de masalah

sal said...

ROSALIZA..
tq , moga brmanfaat ttg info Transisi thn 1..
Info tersebut dh transfer ke blg Mutiara Rini2

kak Erna said...

salam al..cantik bunga2 di majlis kahwin tu..
tapi tak de gamabr pengantin pun sal..

sal said...

Assalamualaikum..
KAK ERNA..
dpt ambil gambar pelamin pun ok juga..
masa sampai, masih awal kul 11 pagi,
hanya dpt jumpa emak dan bapa pengantin jee..

kasihredha said...

cantiknya pelamin2 sekarangkan..

Pn Kartini said...

Salam my dear sis:)

aduhaii....cantik hiasa bunga2 tuu yaa..Yang udang tuu..lagiii mengancam..heheheh:)

Moga Kak Sal sihat2 di sana yaa:):)

anie,Nagoya said...

sekom.

ikan tu sedap.suapkan....nak mkn kene tggu blek lagi le.

mana pengantin.pelamin cntk.pengantin tak de lak.hihihihi....

sal said...

Assalamualaikum KASIHREDHA..
moga kita ceria2 dan sihat sejahtera..

betul..betul..Pelamin sekarang cantik2..
sewanya pun boleh tahan cantik....

sal said...

Assalamualaikum PN KARTINI..
Moga diberkati kehidupan kita selalu..

Udang tu tinggal sikit2 je..
yg besar2 dah selamat..
Alhamdulillah, kenyang..

sal said...

Assalamualaikum ANIE..
Moga dirahmati ALLAH selalu hendaknya..

Ikan siakap tu dah hampir habis baru teringat nak ambik gambar untuk cuci mata..

Di majlis perkahwinan tu pula, Dapat tengok emak pengantin,ayah pengantin, pelamin pengantin dan bunga2 pengantin jee....jadilah

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Makanan kenduri kahwin lain dari lain pernah akak tengok. grand sangat pelamin dia.

sal said...

CIK INA..
LAMA tak bersapa dlm blog..
moga sihat selalu..

makanan tu menempel je..
sebenarnya ia di majlis lain yg serentak..
dah snap masukkan sekali dlm blog..

Zaitun said...

Awal tahun dah mula majlis walimatul urus,kak Zai dah dapat 2 kad jemputan.

Cantik bunga2 yang ada dalam majlis tu.

sal said...

Asalamualaikum ZAITUN..

majlis khwin dulu, buat cuti sekolah..
sekarang ni dah tak kira sangat..masa bukan cuti pun ada juga buat kenduri....

ckLah@xiiinam said...

Hiasan cantik...
Hidangan lazat....

sal said...

CKLAH..
Moga dirahmati dan diberkati Allah selalu hendaknya.

Alhamdulillah, dpt cuci mata n makan.
kenyang hari tu..

sal said...

Assalamualaikum INA..

Nampak grand sebab tempat dia kot..actually biasa2 juga..
lauk yg terhidang tu di majlis lain..
pic ni nak buat koleksi jee..
thnks dtg melawat INA..

Rinna said...

Cantik bunga2 kat majlis kawin tuh yer..

Hmm..sedap tgk udang goreng tuh.. :)

sal said...

Assalamualaikum RINNA..

Bunga pengantin..pegang n snap sekejab ambik berkat..huhu..

Ati Masrif said...

syukur alhamdulillah
dapat duduk di malaysia
yang aman makmur dan banyak
majlis makan2 ...

lama tak pi kenduri...

sal said...

Assalamualaikum ATI..

Tulah rasa bertuah..dan bersyukur..

rasanya kat Malaysia ni, kalau miskin pun taklah sampai mati kebuluran, terlebih makan adalee

maiyah said...

bunga yg cantik dan makanan yg chantekkkkkk hehe

sal said...

Assalamualaikum MAIYAH..

Pekhabar..
Moga sentiasa sihat dan sejahtera.
hehe foto tu nak simpan wat koleksi..

♥ manje ♥ said...

salam

suke tengok bunga2 cantik tu
lagi suke tengok makanan2 tu...
tengok pon dah kenyang...
murah rezeki hujung minggu yea (^_^)

sal said...

Assalamualaikum MANJA..
Hai MANJA..
tengok dah kenyang, Huhu..
Murah rezki MANJA sb save belanja....
tq krn berkunjung ke sini..moga brmnfaat..

Post a Comment