Friday, June 8, 2012

Jintan Manis untuk pecahkan lemak.

Istimewa yg banyak lemak di badan..
cuba petua ni..
manalah tahu berkesan..
saya belum cuba
saja nak simpan dlm blog untuk peringatan..
Petuanya...
Amalkan minum air rebusan jintan manis 5 hingga 6 cawan 
untuk memecah lemak dalam badan..

11 comments:

Deru Ombak said...

Salam land morning Sal.

Ape agaknya rasa rebusan jintan manis ni ya. Aromanya mmg sedap hidung menghidu.

Terima kasih atas petua2 yang di paparkan di sini. :)

kakcik said...

Boleh cuba ni... Lemak dalam badan kakcik memang dah tepu pun. :)

kasihredha said...

salam
petua yg menarik

ainnoraini said...

Nak...nak..cuba...
Terima kasih kak sal...nk tengok ni kat dapur tu ada stok tak jintan manis

EmbunRosaliza said...

Assalam kak sal, terima kasih berkongsi petua, harus di cuba ni, lemak mmg banyak sangat dh ni

Pn Kartini said...

Assalamualaikum my dear kak Sal:)

Agak2 boleh tak yaa masuk di tekak nii..aduhaii..
aci campur gula batu takk..;)hehe..

p/s: kak Sal..n3 khas utk akak pasal nak letak gambar bling2 lam blog...:)

Acik Erna said...

assalam sal..sam mcam tini..teringin nak buang lemak..tapi takut air tu tak lepas melalui tekak ni

MulutPayau said...

Assalamualaikum kak sal..
terima kasih berkongsi petua..lemak kat badan saya pun makin tebal....nak try jugaklah ...

Nur-nba said...

Kak Sal, boleh terminum ke air tu? Hmmm berangan2 je nie...

Ibuhani said...

x tahu pulak jintan ni boleh pecahkn lemak!

Anonymous said...

org lelaki sesuai x?

Post a Comment