Sunday, June 24, 2012

Bukan Air Mineral

Sekali pandang air ni macam air mineral biasa yang selalu dibeli dari kedai ...

Sebenarnya ia lebih istimewa..

Ia adalah air Nuuru Syifa' 
Air tersebut mengandungi bacaan  30 juzuk Al Quran
yang dikeluarkan oleh Tabriiz Resources.
http://www.annuurusyifa.org/v2/
Air Nuuru Syifa' merupakan satu ikhtiar kepada semua jenis penyakit (gangguan) 
dengan berkat bacaan 30 juzuk Al Quran 
oleh para hafiz Quran dan  doa-doa ruqyah syifa' .

Kandungannya : campuran air zam-zam
Diruqyahkan: bacaan 30 juzuk Al Quran, 
bacaan Asma Ul-husna dan lain-lain.

Sebenarnya hari tu, menemankan sepupu daripada kampung 
untuk mendapat rawatan perubatan secara
Islam di sebuah masjid di Johor Bahru. 
Saya terpandang berjenis-jenis barangan yang dijual termasuk
Air Nuuru Syifa' ini yang berharga RM10.00 sahaja. 
Ramai yang membeli dan Saya juga tak nak ketinggalan . 
Elok juga kita dan anak-anak minum...
  

11 comments:

Acik Erna said...

assalam sal..berusha dan berikhtiar kan sal.dan tak lupa berdoa

Nur-nba said...

Salam.. Kak Sal, berubat di mana tu kak? Boleh Nur dapatkan emel akak? Terima kasih.

ainnoraini said...

Kita berusha mana yg baik..tp allah yg menentukan segalanya2 tk salahkan buat tu semua...

Ibuhani said...

TQ info ni. Saya x tahu ada jual air ni!

sal said...

Assalamualaikum Erna, ain, Ibuhani, Nur bertandang..moga bermanfaat..

Nur..dah jarang buka email..ni email akak yee..
sallylauto@ yahoo.com

mamawana said...

Bagus ni. Kalu ada kat KL mama pun suka nak membeli air nih.

Kakzakie said...

Sal beli kat Masjid kampung Melayu ke? Kakak dengar di sana ada jual. Tapi kakak tak pernah pergi lagi..

munna said...

mak munna sekarang ni minum aii mineral Anugerah kak...katanya bagus juga

aNIe said...

Salam sal...belum jumpa.lagik air.ni.kat mana2...teringin jugak

Kunang-Kunang said...

Salam Sal,

Sekarang air2 yang dah dibaca dengan ayat2 alquran dan banyak dijual sebagai perubatan alternatif.

Kak Ani selalu beli air anugerah, sebotal kecil berharga RM4.50. tujuan dan khasiat lebih kurang dengan air yang sal tunjukkan tu.

Yerlah pun, penyakit dari Allah dan dari dia jugalah penawarnya,

Nur-nba said...

Salam hujung minggu Kak Sal.

Kak Sal, Nur jemput akak join GA Nur...

Ini linknya :
http://cetusanrasa-nba.blogspot.com/2012/06/my-birthday-giveaway-2012.html

Post a Comment