Monday, May 30, 2011

selamat bercuti

Oh talian internet  tersangatlah lambat....
blog pula  tak boleh nak akses  ..
lappy  sesekali merajuk...
Semua serba tak kena...
Sabar ya makcik  Sal...sabar...
lalu  membawa anak2  berjln..
jalan2 cari makan...
guna masa berkualiti bersama..
lagipun banyak urusan hendak diselesaikan....
urusan peribadi pun perlu disegera2kan...
ke kompleks Islam, ke bank, ke klinik gigi,
ke Kit Mart, Jusco dan lain2..
berpusing-pusing...
Walaupun hujan renyai-renyai..tetap diredah
bak pepatah..bgi hati yg kental..
bukit didaki
lautan direnangi...
asalkan hajat tak tertangguh lagi..
hehe sampai ke situ pulak ceritanya..
dlm banyak2 objek kat komplek Islam, 
ini je yang termampu untuk di snap..
tak pe..peringatan pd org2 yg berkemampuan...sudahkah..
(ZAKAT)
memang gah klinik gigi spt ini...
utk mendapatkan rawatannya....
boleh tahan ..
sediakan bnyk.. 
RM..RM..RM....
kemudian melepaskan lelah di sini...

Apabila dah petang...
dah keletihan...
Ayuh, pulang segera..


ps: kepada semua  yg sedang  cuti..
diucapkan selamat bercuti..moga cuti2 kelian menggembirakan...

5 comments:

sal said...

baru boleh akses yg bhgian komen2 ni..klu tidak mis dengan dengan kelian semua...
apa khabar..
cklah,yan,nopija,zaiton,anie,kasihredha, anaknda opal,rinna,ainnoraini,anitare,suzie,ibu intan,erna,mis shashi dn lain..harap semuanya bahagia dan ceria2 selalu..sejujurnya rindu u all ...

ckLah said...

Eh....dah cuti ye?
Tak perasan pulak...
Hehehe....

sal said...

cklah..slmt bercuti,
memang tak habis keja, cuti2kan diri sendiri.rihat2kn minda.moga ceria semuanya kita di musim cuti..

Yan said...

Esok saya nak ke Kuala Kangsar..

takpernah ke sana pun. Ingat nak cari ikan pekasam.

sal said...

Yan..
Ikan pekasam?
sedap..kak sal suka makan dengan nasi panas..berselera..

Post a Comment