Friday, April 13, 2012

Terjaga Tengah Malam

Assalamualaikum..

Pernah terjaga di waktu malam kemudian susah nak melolapkan mata semula...
Ada hikmahnya...
Ini pesanan tok guru  kepada mereka  yg  mengalami gangguan tersebut....
Pagi ini pagi Sabtu  yg cerah....jika tak bekerja selamat bersantai di rumah sambil mengemas2 dan membuat kerja2 yg difikirkan nak dibuat...mulakan pagi ini dengan  hati yg ceria moga bertambah-tambah rahmat yang datang.....amin....

8 comments:

kasihredha said...

amin

kita selalu risau kalau terjaga dimalam hari..takut esoknya mengantuk...
rupa2nya ianya anugerah Allah..MasyaAllah.
Thanks Sal for sharing

pstt..hari sabtu saya kerja

Acik Erna said...

assalam sal..hari sabtu cuma tak pergi pejabat untuk bekerja..tapi kerja dirumah..menanti..dari pagi lagi dah mula..hinggalah kepetang nanti..

ainnoraini said...

Saya pun pernah terjaga mcm tu..puas nk lelapkan mata ni semula..
Hari saya cuti... Nak piki sarapan apa pagi ni..

Kunang-Kunang said...

Bagusnya info ini. Kak Ani semenjak dah senja ni selalu susah nak lelapkan mata.

ieda said...

pernah juga .. tapi lepas tuu payah nak tido kan sal .. huhuhu ..

ps : duk rumah je sal cuti2 nie .. x kemana2 punn , anak2 je yg nak berjalan .. ieda kalau boleh nak santai2 aje bila cuti nie huhuh

MulutPayau said...

selalu terjaga malam.......rupa2nya ada hikmah di sebalik tu....

mamawana said...

Yeap... pernah juga begitu..tapi alhamdulillah ingat pesanan Tok Guru. Selalu seronok bila terasa Malaikat yg mengejutkan kita...

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

kak, tq kongsikan ni. Bolehla sy buat lps ni psl sy selalu terjaga tgh malam. Salunya sy tgk jam, kalau masih awal (masih jaun nak pukul 5) sy seronok sbb leh sambung tido hikhik..teruknya sy

Post a Comment