Friday, November 4, 2011

Selamat Hari Raya AidilAdha..

Berseri wajah dengan senyuman
Manisnya kasih dengan pengorbanan
Indahnya ukhuwah dengan keikhlasan
Sucinya hati meredhai kemaafan..
luhurnya budi tanpa balasan !!!!

SELAMAT MENYAMBUT AIDILADHA..
Moga perjuangan dan pengorbanan yang pernah kita lakukan
mendapat ganjaran dan rahmat dariNya..Amin...

happy ..happy..happy..
kejap lagi ku mendengar derai tawanya....
Macam nilah kita  yg tak berapa nak muda ni..
sering ternanti2 akan kepulangan si anak

kemudian
menderu2 nak balik ke kampung ..
Jumpa kakak,abang ,
jumpa anak2 saudara, cucu2 saudara di desa permai....
terasa dedaun kelapa  dah  melambai2..
mengajak pulang..
untuk merayakan AidilAdha  ..
sesingkat manapun percutian
harus dimanfaatkan bersama..
(yang bebenonya dah lama tak balik kampung..hik2)..

10 comments:

kakcik said...

Salam Aidil Adha buat Sal seisi keluarga. Semoga gembira berkumpul dengan keluarga dan sanak saudara. :)

Salina@IbuAqil said...

Selamat Hari Raya AidilAdha dari EmIenAqil!! ;D

Acik Erna said...

Assallam sal..salam aidiladha..dan selamat bergembira bersama keluarga..
hati2 dijalan raya bila pulang kekampung.

Ati Masrif said...

seronoklah kalau nak balik kampung

hubby ati kerja jadi celec di rumah saje

selamat menyambut Aidiladha kak sal :)

mak encik | SZ said...

selamat hari raya kak!

saya pun tak sabar nak balik kg jugak tp lambat sikit gerak balik...setelkan tuntutan kerja dulu...

MulutPayau said...

Salam AidilAdha.....selamat pulang ke kg...semoga selamat tiba di destinasi dan bergembira bersama keluarga...

ibuintan said...

selamat hari raya Sal dan famili


berhati2 di perjalanan

kasihredha said...

salam aidil adha :)

Ros said...

Salam Sal,

Selamat hari raya Aidil Adha buat Sal sekeluarga...berhati hati lah semasa memandu tu...

ieja amieja said...

salam aidiladha..

Post a Comment