Friday, November 11, 2011

Apb Dalam Kesusahan..

Pernah tak...
Tersusah....
Disusahkan..
Tak sengaja cari susah ???

Renungkan kata-kata ini sebentar...

dizikirkan berulang-ulang..
moga ianya menjadi penawar..
moga ketenangan akan hadir ke sisi semula.....
moga yg susah2 menjadi  normal....
Amin..

13 comments:

MulutPayau said...

Bila kesusahan menimpa...kepada-NYA kita berserah...Tarima kasih atas ingatan ini...

Kunang-Kunang said...

Terima kasih sal. Semoga kita sentiasa mendapat ketenangan dalam hidup dan tabah menempuh apa juga kesulitan dan dugaan dariNYA.

Acik Erna said...

assalam sal..insyaallah..
terima kasih sal..

kasihibu said...

suami sya masih dalam dugaan dariNya lagi, kadang bila kami berkosi kisah, sya rasa macam tak sanggup nak menanggung tp sya sangat bersyukur sebab suami tabah dan redha
dia kata ada hikmah yang Allah sahaja mengetahuainya.

semoga beliau di permudahkan segala urusan
sya kagum dgn perasangka baik yang dia set dlm mindanya.

Salina@IbuAqil said...

susah itu akan menjadi lebih susah jika kita sentiasa menambahkan kesusahan itu sendiri.. ;) iskkk ni apa punya ayat daaa.. neway sis, kata2 renungan tu sgt2 berguna.. ;D TQ dear..

~ yus ~ said...

Terima kasih atas ingatan ini kak....

Ros said...

Salam Sal,

betoi tu...jangan lupa kat allah,dia pun tak akan lupakan kita..ingat dia selalu insyaallah,semua masaalah kita akan hilang.

Zaitun said...

Terima kasih tolong ingatkan kak Zai.

LadyBird said...

Lailahaillah... semoga dipermudahkan segala urusan.. dilapangkan segala kesulitan..

Lailahaillah pun anak kunci syurga kan? lady ingt2 lupa..

ู…ุญู…ุฏ ุฑุงุฒูŠู‚ said...

terima ksih atas peringatan.

ieja amieja said...

terima kasih kak atas ingatan ini,,,

ibuintan said...

hanya padaNYa kita berserah... moga kesusahan kita dipermudahkanNya

munna said...

kepadanya kita berserah ..... terima kasih kak

Post a Comment