Saturday, October 8, 2011

kembali muda???..

Pagi tu, anak  saudara bercerita
 tentang  produk makanan kesihatan..
supaya sihat dan ceria....
kulit pun cantik dan kembali muda, katanya

Dia  sarankan makanlah  ni....


si makciknya senyum dan hangguk2 je...

lalu terbayanglah ....
kulit wajah yang kusam dan tua...


akan berubah menjadi ....
v
v
v
v
v.



nasib baik  terbayang sekejab....hik2
maklumlah, berita terkini umur persaraan  telah dinaikkan kepada 60 tahun ......

(Kesihatan   yang baik, badan yang sihat dan cergas
merupakan nilai tambah dan  juga rezki pada kita yek..)


p/s: sejak dua menjak ni sibuk sangat ..alhamdulillah, klu dpt tengok2  blog kejap.. .

16 comments:

Sz said...

akak nak tunggu 60 tahun tak nak pencen? heee

psst: kak, ku tunggu emailmu ...

sal said...

maafkan akak..sebuk sendri..nanti..

kasihredha said...

kena le makan kolagen tu...supaya dpt kerja sampai 60thn...:))

suri solehah said...

hehe..lawak gak kak sal ni..eh kak kalau berubah gitu singguh..susah nak ingat matipulak..huhu

Mak Su said...

wa,.....! saya nak! saya nak!

Acik Erna said...

assalam sal..he he nasib baik terbayang aje kan..
yang penting bagi kita..bukan menjadi muda..tapi kesihatan yang baik..kan..

Norhafiza said...

berite baik ni..leh tra klo berani hehe..tp No tak berani nak cuba la kak huhu...

EmbunRosaliza said...

Assalam Sal, bila byg yg muda belia n jelita tu best je, tapi risiko lak tak tau lagi mcm manakan, kalo berani boleh di cuba, saya pun mcm kak erna, bila kita sihat secara tak langsung comel je heheh

ckLah said...

Hehe...

missgee said...

Kak Sal,
Nak amik 60 tahun kah??
Harus awet muda.. :)

che mid said...

Cubalah ambik ubat tu.. bulan depan tepek gambar kat sini.. before and after ..ada beza macam kat atas tu tak..

zue said...

assalamualaikum,
klu ubat2 yg tak mendtgkan mudarat dah halal apa salahnya kita pakai..:)

salam singgah.

MulutPayau said...

wowwww...kalau berubah macam tu, Mp pun nak jugak...heheheh, nasib baik trbayang kejap jer..

Cik Ina Do Do Cheng said...

Assalamualikum sal


cik ina kalau boleh sekarang gak nak berenti keja. lepak kat rumah lagi bestkan jaga anak-anak.tengah membayang umur 60 tahun masih bekerja.

munna said...

munna pun dah terbayang2 nak berhenti kerja kak... layan anak2 kat rumah

nur said...

Assalamualaikum sal..
Banyak produk untuk supplement sekarang ni kan..
Orang yang mampu, tinggal pilih je.. he he

Post a Comment