Monday, August 6, 2012

Rajinnya..

Assalamualaikum..
Kalau kita minat, semua benda boleh buat... kan..
Apatah lagi jika ada yang hendak menolong...

Beberapa hari lepas..adik dan angah balik..
meriahlah rumah ibu dengan gelak ketawa mereka..

Pukul 1.00 malam, mereka belum tidur lagi..
rupanya adik dan kawannya menyiapkan  muffin coklat..
Sementara angah dan kawannya menyiapkan kek batik..

Seronoknya kalau raya nanti pembantu-pembantuku ini nak buat kuih ...
ringan sikit beban tugas...
kalau tak sempat maka  kuih tunjuk jee yang akan menghiasi meja..

Apa-apa pun..tahun ni dirasakan beraya secara sederhana jee..
teringatkan abang long yang tak sihat di kampung....rasa sebak!!!!

*********
17 Ramadhan..
Moga bertuah dpt menghayati sebahagian drp ayat2nya..



7 comments:

Pn Kartini said...

Salam my dear Kak Sal:)

Pandainya anak kak Sal buat..cantikkk jee nampak muffin coklat tuu..kek batik pun nampak menyelerakan juga...
;)

Acik Erna said...

assalam sal..bertuah ada anak2 dara yang rajin kedapur..

mamawana said...

Lovely...lovelicious too

Nur-nba said...

Sedapnya.. Kuih apa ni kak? Kongsilah resepinya nati ye.. :)

mamawana said...

Singgah sahur ni nak cari muffin...heeee

http://nurqasehbiz.blogspot.com/2012/08/lovely-iftar.html

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

memang rajin tu... akak pukul 10.00 tu dah nak tidur.. ambil tarawikh 8 rakaat jer...

cikceriacorner said...

salam akak..wow sedapnye...pandainya diaorg buat..nampak pon mcm sedap...:)

moga abg long cepat sembuh..

Post a Comment