Monday, September 12, 2011

Selamat menjalani UPSR..

Assalamualaikum ..

Pada 13 September merupakan hari yang bersejarah bagi anak-anak kita yang mengambil  UPSR.

Di sini ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan selamat menjalani peperiksaan untuk anak-anak UPSR. tidak ketinggalan untuk ibu2nya  yang menjadi tenaga  penggerak dan tulang belakang  di rumah. Moga Allah sentiasa mempermudahkan urusan anak2 kita,  memberkati  usaha dan penat lelahnya yang selama ini dicurahkan demi untuk mendapatkan ilmu. Kepada Dia kita berserah, bertawakal dan berdoa.

Lain pula ceritanya puteriku yang nak berSPM ni..
Ini kes berlaku beberapa hari  yang lalu..

sibuk-sibuk dan nak cepat-cepat sangat pd suatu pagi ..
sehingga lupa nak tutup suis.....
hasilnya,  memberangsangkan...


nak marah?...
taklah, senyum je....

Hai,  nasib baiklah macam ni jek dan tak merebak...
sampai jadi hitam elegan !!!

p/s: Moga kita semua  dijauhkan  daripada  musibah...

14 comments:

Pn Kartini said...

Semoga segala usaha diberkatiNya.....

Amin...:)

sal said...

cikgu Tinie ..
Assalamualaikum..

Amin amin Ya Rabb

kasihredha said...

salam
gambar apa tu?
baju terbakar ke?

Good luck semua

ainnoraini said...

semoga berjaya pada semua yg mengambil periksa UPSR hari ini...

itu mesti kesan terbakar mase iron baju yee..

Acik Erna said...

assalam sal..semoga berjaya didalam peperiksaannya nanti.
tak sengaja tu sal..kena le senyum aje.

Zaitun said...

Selamat berjaya buat semua yang mengambil UPSR.


Betul2 print sterika hehehe....

suri solehah said...

budak2 amik peksa..kita yang risau lebih kak...
alahai..saya kadang selalu gak jd gitu kak..asyik lupa je

ibuintan said...

ada anak2 yang berUPSR mulai hari ini moga mereka semuanya berjaya dengan cemerlang


kepada puteri Sal moga telah bersedia dengan SPM yang bakal tiba

missgee said...

Kak Sal,
Mudah-mudahan Puteri kesayangan
berjaya untuk SPM tahun nie..
AMIN...

Ati Masrif said...

salam kak sal,

fikir banyak benda sgt tu...hehe

semoga anak kak sal berjaya

al-lavendari said...

hitam elegan .. satu istilah baru. boleh pinjam kan ?

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

as-salam..kak,

baju sekolah tu ke kak abih itam tu?

hani@debumelukut said...

hehehe...teringat kat baju akak yg jadi cam tu jugak baru2 ni..tapi kes tak de letrik tgah menggosok dan terus lupa ..

LadyBird said...

smg smeua dpt menjawab dengan baik :) ameeennn...

Post a Comment