Saturday, June 22, 2013

Sinar Dari Bumi...

Ny Time menulis bahawa sekiranya orang-orang Islam berhenti melaksanakan tawaf atau solat di bumi ini, maka berhentilah putaran bumi kita ini, kerana pusingan dari super conductor yg berpusat di Hajar Aswad, tidak lagi memancarkan gelombang elektromagnetic.
Menurut hasil penelitian dari 15 Universiti : Menunjukkan Hajar Aswad adalah batu meteor yang mempunyai kadar logam yang sangat tinggi iaitu 23.000 kali ganda dari baja yg ada.
Beberapa astronout  yang pernah berada di angkasa melihat suatu sinar yg amat terang memancar dari bumi dan setelah diteliti ternyata ia sumber dari bait Allah atau kaabah, Mekah.

Super conductor itu adalah Hajar Aswad, yang berfungsi bagai mikrofon yg menyiarkan dan di mana jaraknya ribuan milion jangkauan siarannya.....

5 comments:

kasihredha said...

subhanallah

Zaitun said...

Subhanallah...itulah kebesaranNya.

Anonymous said...

Kuasa Allah mengatasi kebijaksanaan manusia

Kakzakie Purvit said...

Kakak masa mula-mula dapat information ini minggu lepas masa nak tidur pun bercerita hal ini dgn abang, betapa kebenaran Islam terserlah bukan ada dari kita yg Islam tapi mereka yg bukan Islam juga mengakui, tapi masih lagi ada yg nak menidakkannya..

ajax85 said...

bertapa kuasanya allah swt..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

Post a Comment