Saturday, January 5, 2013

Petua Sakit Lutut..

Assalamualaikum..
Moga selalu dalam perlindunganNya..

Pernah  sakit lutut..
sehingga terasa sukar untuk bangun ???

Cuba amalkan petua ini..
Apabila nasi hampir tanak..
ambil air nasi tersebut 1/2 gelas
tambah 1/2  gelas air suam
kemudian campurkan dengan 1 sudu susu tepung  (rendah lemak)
kacau sehingga sebati..
bubuhlah sedikit gula  jika suka..

Minumlah,  walaupun kurang sedap...
ulangi beberapa kali..
awal2 ... minum setiap pagi..
jika sudah ok, kurangkan..

p/s: Ini hanya petua ...ada individu serasi2 minum air ini..
tak salah klu mencuba.


12 comments:

ibuintan said...

wah. trima kasih Sal berkongsi petua ni, sakit lutut ni memang masalah kebanyakan kita tambah2 yg badan berat sikit

Tihara said...

yang penting ikhtiar, insha Allah mujarab..thanks sharing :)

Si Matatajam said...

Kekadang tu rasa sakit gak..nnt bleh try ni

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Akak pula bila berdiri lama sakit lutut tu... nak cuba juga lah Sal... mana tahu serasi dgn akak kan :D

Zaitun said...

Kadang2 ada juga terasa sakit lutut...terima kasih kongsi info.

Kakzakie said...

Kakak ada kakak yg selalu sakit lutut. Nak suruh dia cuba petua ini. Terima kasih Sal.

Nur-nba said...

Nanti nak minta bonda Nur cuba. tq kak.

kasihredha said...

Ok juga petua ni...boleh suruh Tokmi try

hartini said...

salam...untuk sakit lutut ..boleh cuba Advance Joint Health..boleh contact saya hartini.basri@gmail.com atau cik pau di http://maipilihdotcom.blogspot.com/2013/01/promosi-sepanjang-januari.html.

insyaallah. saya dah cuba ostematrix dan alhamdulillah dah merasa kesannya.memang best

Dayana Bahar said...

tengah sakit lutut.. dah mcam orang2 tua dah.. hehe

Acik Erna said...

assalam sal..terima kasih insyaallah nak cuba jugak..sekarang ni memang dah mula rasa sakit..

Ibuhani said...

X pernh dgd petua ni. Tq kongsi....amT berguna utk kita yg bakal skt lutut jugak ni!

Post a Comment