Wednesday, November 21, 2012

Hutan Bandar MPJBT...

Assalamualaikum
Kawasan rekreasi ini memang cantik..
Hutan Bandar MPJBT..
Tempat berjogging dan berekreasi ini amat sesuai bersama family..
Kalau hari Ahad kawasan ini penuh 
kalau hari lain agak lengang sedikit..
 Terdapat sebuah tasik yang 
di kelilingi  pokok rendang..
 selain tempat berjogging
banyak di sediakan tempat-tempat duduk untuk berehat
selepas penat berjogging..
 lanskapnya cantik jugak..
memberi ketenangan..
 senaman kaki....
 sayangnya ketika berjogging hari tu..
matahari dah mula naik..
panas membahang....
 antara yang ingin dicuba..
selain tempat duduk untuk berehat..
surau pun disediakan..

terasa badan ringan dan sihat selepas berjogging...

7 comments:

ู…ุญู…ุฏ ุฑุงุฒูŠู‚ said...

tempat yang sesuai untuk beriadhah.

Kakcik Nur said...

Cantik tempatnya. :)

anitaare said...

kat mana erk? cantik ada surau pulak senang nak solat..best jugak kalu bawak anak2 beriadah :)

cheqna said...

suami selalu ajak p jogging cheqna je yang selalu mengelak
kikiki

Zaitun said...

Kak Zai suka sangat dengan pokok2 tenang fikiran bila berada disekelilingnya.

Cantiknya surau .

Acik Erna said...

assalam sal..lama dah tak berjoging..dulu2 setiap kali cuti.

Nur-nba said...

Nur tak pernah pergi ... Cantik juga tempat ni.. Rajin akak dan anak2 bersenam.

Post a Comment