Tuesday, June 15, 2010

Saja Nak Simpan.

Beberapa minggu ni entryku  berkaitan tajuk  ini jee..
Cuti sekolahlah katakan..
kali ini snap sebahagian gambar  hantaran  yang patut disimpan..
buat koleksi..

s.









ANAK2 DAH  naik kat sini secara rasmi?...
Kalau sudah..
Moga kita menyedari  diri 
yang kita perlu melaksanakan tanggungjawab
untuk mendapat keredaan Allah..

4 comments:

ajaibbenar said...

rumit juga perkahwinan kat malaysia. moga pasangan pun kena berkekalan la sesuai dengan persiapan yang pernah dilalui dulu.. nice blog!

sal said...

salam.Sebenarnya majlis perkahwinan dibuat mengikut kemampuan individu.KALAU mampu buatlah yang berat2. Kalau tidak buat biasa2 je..yang penting pengurusannya berjalan lancar dan ingin mendapat keberkatan drp YG MAHA ESA .

abah aman said...

salam sal,
Bagus, bagus... Esok-esok sesapa nak buat hantaran bolehlah refer kat sini kot!

Lovely Kitchen said...

salam sal....
tengok gmbr2 ni teringat lak masa kawin dulu...hantaran dan bilik pengantin hasil tangan pengantin sendiri, hentam je lah, he he...tapi puashati!

Post a Comment