Saturday, September 22, 2012

Sarapan..

Assalamualaikum..
Meh sarapan roti canai..
Ada tiga keping semuanya ....
cubit sikit2 tak berapa nak laju sebab makan pun sorang2..
kalau ada anak2 tentu rebut2 makan....

kalau makan ramai2
yg tak sedap jadi sedap
yang sedap bertambah sedap !!!

Syukran...
Alhamdulillah, kenyang..

16 comments:

kasihredha said...

makan ramai2 mmang seronok
roti canai tu lawannya dgn teh tarik or kopi?

Acik Erna said...

assalam sal..saya AE buat nasi lemak tadi tertingin dah lama tak makan..

Nur-nba said...

Nak secubit kak?? :)Sedapnya..

Deru Ombak said...

As Salam Sal..memula dulu kakya pun semua x lalu bila anak2 xde.. Pelan2 kakya enjoy having breakfast taking my own sweet time..

Sal.. Kakya nak email Sal pliss.. :)

sal said...

Kasihredha..betul..sedap roti canai ngan teh..
akak suka teh o sebb menghilangkan sedikit kesan minyak yg telah ditelan tu..

sal said...

erna..dah lama tak makan nasi lemak..bestkan..

sal said...

nur..jom dtg umah..sebenarnya rumah kak sal dan sek nur dekat je..tpi tk pernah berjumpa..hehe

sal said...

Deru Ombak..belajar dari akak..lelama biasa..
my email..
sallylauto@yahoo.com
lama tak buka email..

Ibuhani said...

La.....nape mkn sorg2? Yg lain gi mn sal?

sal said...

ibuhani..hubby ada tugas dan ank2 de akt2 pembeljrn

Zaitun said...

Kak Zai suka makan roti canai panas2 kat kedai,kalau bawa balik dah kurang sedap.

ieja amieja said...

roti canai makan panas2 ngan kopi o kak..
dpt cicah dgn sambal ikan bilis pun sodap

mak encik | SZ said...

salam kak sal,
klu sekarang ni anak2 kecik saya ni klu tak berebut2 mmg tak sah la ... pastu penamatnya mesti ada yg melalak nanges ... heee ... kak sal dah melepasi semua fasa gitu kan ... ;)

munna said...

anak munna...dua2 suka roti canai.... sekeping sorang pun tak cukup kak

Kunang-Kunang said...

Kak Ani pun pekena roti canai dengan kuah dal jugak hari ni.

Teringin, 2 keping habis.

mamawana said...

betul betul betul..makan ramai2 lagi berselero

Post a Comment